اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۷۰۶

اولتیماتومی به اولیویرا نداده‌ایم | مربیان ایرانی تحمیل نشده‌اند

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز تحمیل دو مربی ایرانی به «تونی اولیویرا» سرمربی این تیم را رد کرد و گفت: اضافه شدن این مربیان با درخواست خود تونی بوده است.
۱۲:۰۴ - ۱۵ شهريور ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز- سعید عباسی درباره خودداری تونی اولیویرا از راه دادن علیرضا پژمان یکی از مربیان معرفی شده از سوی باشگاه به تمرینات، اظهار کرد: تونی به صورت کتبی درخواستش را در این‌باره نوشت و هم رسما نامه زدیم و پژمان را معرفی کردیم. قرار بود پژمان از اول فصل به نیمکت تراکتورسازی اضافه شود ولی یک مقدار فاصله افتاد. از همین رو این مربی دیگر مشکلی برای حضور در تمرینات تیم ندارد.

وی درباره وضعیت قادر رحیم زاده هم گفت: ما نامه رحیم زاده را هم زده‌ایم و ان شاءالله امروز یا فردا این مربی را هم معرفی خواهیم کرد.

مدیرعامل تراکتورسازی در پاسخ به سئوالی مبنی بر تحمیل دستیاران ایرانی به سرمربی پرتغالی تیم تراکتورسازی و عصبانیت تونی از این اتفاق، تاکید کرد: ما هیچکس را به سرمربی تحمیل نکرده و نخواهیم کرد. ما دست خط تونی را هم داریم که خواسته بود مربیان به کادر فنی اضافه شوند. این امر با درخواست خود سرمربی بود.

عباسی همچنین درباره شایعات مربوط به تعیین اولتیماتوم هیات مدیره باشگاه برای تونی اولیویرا، خاطرنشان کرد: ما تاکنون درباره تعیین زمان برای سرمربی حرفی نزده‌ایم و هیچ اولتیماتومی نداده‌ایم. مگر در لیگ چه اتفاقی افتاده که بخواهیم برای سرمربی زمان تعیین کنیم؟ ما با تیم دوم جدول فقط چهار امتیاز فاصله داریم. ما تا امروز نه خط و نشانی برای کادر فنی کشیده‌ایم و نه زمانی معین کرده‌ایم ولی متاسفانه یکسری دوست دارند تیم را به حاشیه ببرند.

وی افزود: این صحبتها از هفته دوم شروع شد. مگر کل لیگ چهار، پنج هفته است که دوستان سعی دارند تیم ما را به حاشیه ببرند؟

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی در خصوص اظهارات تند غزنوی یکی از اعضای هیات مدیره علیه تونی اولیویرا و اینکه این حواشی از درون خود باشگاه شروع شده است، گفت: صحبت غزنوی در این راستا بود که تیم به شرایط خوبش برگردد. هیات مدیره و تمام باشگاه در کنار تونی هست تا تیم نتایج خوبی بگیرد. ما یکسری از امتیازات مهم را از دست داده‌ایم و با شروع لیگ به دنبال رتبه اصلی خودمان در جدول و قرار گرفتن در جمع مدعیان هستیم.

عباسی در پایان خاطرنشان کرد: تلاش کادر فنی این است که بازیکنان را به هماهنگی برساند. ما یکسری بازیکن مصدوم هم داشتیم که خوشبختانه با کمک کادر پزشکی، مشکل آنها هم حل شده و به زودی به تمرینات بر می‌گردند.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
نظرات بینندگان
اورمیالی
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۴
به نقل از کاپ
دوست عزیزمون با نام مستعار " در مکتب تیراختور" مورخه ۹۴/۰۶/۱۴ نکات جالبی رو دست چین کردند که همه شاهدش بودیم اماشاید فراموش کرده باشیم که یادآوریش خالی از لطف نیست :

گاها اتفاقاتی در عرصه های مختلف رخ می دهد که در وهله اول تصادفی به نظر می رسد اما در ادامه با تکرار این روند مساله چهره جدیدی به خود می گیرد. در لیگ برتر فوتبال ایران نیز چنین اتفاقاتی کم نیستند اما به بهانه دیدار پیش روی تراکتورسازی با سپاهان اصفهان نگاهی داریم به یک اتفاقات تصادفی در یک ورزشگاه خاص ، ورزشگاهی که همه اتفاقات در آن به نفع یک تیم است تیمی که سپاهان است. در سال های گذشته ورزشگاه فولاد شهر شاهد اتفاقات مختلفی بوده است اما سر آمد آن آب های مسموم در بازی با یکی از تیم های رقیب در بالای جدول بوده که به طور اتفاقی بازیکنان پرسپولیس پس از نوشیدن آب های مسموم از شرایط عادی خارج می شوند ، بازیکنان پس از بازی بیهوش شده و هیچ چیزی یادشان نیست حتی نتیجه بازی و سپاهان می تواند بازی را با نتیجه دو بر صفر به سود خود به پایان برساند. این جریان زمانی پر رنگ تر می شود که چند نفر از اعتراض باشگاه الهلال به باشگاه اصفهانی در رابطه با آب های مسموم خبر دادند ، این بحث ادامه داشت اما با اینکه نشانه ای از مسمویت غذایی نبود مدیرعامل سپاهان ادعا می کرد بازیکنان پرسپویلس دچار مسمومیت غذایی شده اند اما مدیرعامل پرسپولیس ادعا می کرد مسمویت غذایی نمی تواند باعث شود که نوری اسم علی عسکر را فراموش کند با این حال هیچگاه خطری متوجه میزبان این دیدار نشد. یکی دیگر از اتفاقات نادر اشتباهات محض و تاثیر گذار داوری در ورزشگاه فولاد شهر و این بار نیز به نفع تیم زرد پوش است ، داوری ها در این ورزشگاه معمولا با اشتباهات تاثیر گذار همراه است ، مانند بازی پرسپولیس با سپاهان در هفته سوم لیگ برتر که داور نتیجه بازی را رقم زد ، در این بازی که زرگر چندین و چند اشتباه داشت سه پنالتی مسلم به نفع پرسپولیس نگرفت و درعوض یک پنالتی برای سپاهان اعلام کرد. این اتفاقات برای تراکتورسازی نیز رخ داده است ، هیچگاه بازی های تراکتورسازی در اصفهان و مقابل سپاهان بی حاشیه نبوده است ، در لیگ چهاردهم بازی تراکتورسازی با برد این تیم در حال پیگیری بود که فغانی اشتباهات تاثیر گذاری داشت تا در نهایت این بازی با نتیجه دو بر یک به نفع سپاهان به پایان برسد ، همچنین در سال های گذشته نیز پیش از بازی سپاهان با تراکتورسازی حواشی مختلفی برای این تیم ایجاد می شود که تا هفته های بعدی نیز ادامه دارد. علاوه بر این بازی ها اتفاقات دیگری نیز در این ورزشگاه و به نفع تیمی که داعیه قهرمانی دارد رخ داده است اما با این حال هیچ گاه سپاهان با تهدید یا خطری مواجه نبوده و همیشه تیم های میهمان محکوم شده اند تا در نهایت ورزشگاه فولادشهر میزبان قهرمانی پاک سپاهانی ها باشد درست مثل قهرمانی لیگ چهاردهم.
ali
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۶
اقای عباسی دروغ دیگه بسه تونی از اول هم کاظم محمودی را برای دستیاری خودش میخواست شما مربی نمیخواهید جاسوس میخواهید
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین